دور دوم جلسات ادواري ، پايش نمرات دانشجويان معاون آموزشي پزشکي عمومي
313694.mp3
دور دوم جلسات ادواري ، پايش نمرات دانشجويان معاون آموزشي پزشکي عمومي
دور دوم جلسات ادواري معاونت محترم آموزش پزشکي عمومي از امروز شنبه مورخ ????/?/??از ساعت ?:?? صبح آغاز گرديد
جلسه اولين روز، پايش نمرات دانشجويان در مقاطع( مقدمات باليني ، کارآموزي ، کارورزي)
جلسه اولين روز، پايش نمرات دانشجويان در مقاطع( مقدمات باليني ، کارآموزي ، کارورزي)
اين جلسات در سه مرحله :
مرحله اول مقطع مقدمات باليني ( فيزيوپاتولوژي ) : با حضور کارشناس مقطع مربوطه ، کارشناس پايش نمرات دانشجويان ، واحد ارزيابي و اعتبار بخشي پزشکي عمومي از ساعت ?:?? آغاز گرديد در اين جلسه :
?- تاکيد بر رعايت قوانين ،مقررات و آيين نامه ها در ارتباط با نمرات دانشجويان
?- رعايت مصوبات ونکات مرتبط در شيوه نامه و فرآيند هاي موجود در صورت وجود اشکالات در اعلام نمرات و يا اصلاح نمرات دانشجويان
?- گفتگو و تبادل نظردر ارتباط با ترم تابستانه آندسته از دانشجويان که يکبار درس مربوطه را داشته اند
?- ذکرنکاتي چند در ارتباط با دروس شناور مقطع مربوطه (دانشجويان ورودي سال ??)
?- گفتگو ، تبادل نظر در ارتباط با نمرات ارسالي از گروه قلب و عروق و مسئول محترم درس مربوطه
درنهايت اين جلسه درساعت ?:?? پايان يافت .
مرحله دوم مقطع کارآموزي: با حضور کارشناسان مقطع مربوطه ، رئيس محترم اداره آموزش ، کارشناس پايش نمرات ، واحد ارزيابي واعتبار بخشي پزشکي عمومي
ازساعت ?:?? صبح به کار خود ادامه داد در اين جلسه:
?- تاکيد بر رعايت قوانين ،مقررات و آيين نامه ها در ارتباط با نمرات دانشجويان
?- رعايت مصوبات ونکات مرتبط در شيوه نامه و فرآيند هاي موجود در صورت وجود اشکالات در اعلام نمرات و يا اصلاح نمرات دانشجويان
?-بررسي ، گفتگو ، تبادل نظر و صدور دستور کار در ارتباط با تعدادي از ليست هاي نمرات دانشجويان که خارج از شيوه نامه ، فرآيند و مصوبات مربوطه ارسال گرديده اند
?-ذکر تک تک نام دانشجويان و بدنبال آن بحث ، گفتگو و بررسي دقيق دلايل متعدد که موجب ايجاد چالش هايي در روند ثبت نمرات گرديده اند
?-تاکيد بر انطباق کامل ليست هاي موجود در اجرا ي چرخش دانشجويان مقطع کارآموزي در بخش هاي باليني مراکز تابعه
در نهايت اين جلسه در ساعت ??:?پايان يافت
مرحله سوم مقطع کارورزي: با حضور کارشناس مقطع مربوطه ، رئيس محترم اداره آموزش ، کارشناس پايش نمرات ، واحد ارزيابي واعتبار بخشي پزشکي عمومي
ازساعت ??:?? صبح به کار خود ادامه داد در اين جلسه:
?- تاکيد بر رعايت قوانين ،مقررات و آيين نامه ها در ارتباط با نمرات دانشجويان
?- رعايت مصوبات ونکات مرتبط در شيوه نامه و فرآيند هاي موجود در صورت وجود اشکالات در اعلام نمرات و يا اصلاح نمرات دانشجويان
?- تاکيد بر رعايت قوانين ،مقررات و آيين نامه ها در ارتباط با نمرات دانشجويان
?- رعايت مصوبات ونکات مرتبط در شيوه نامه و فرآيند هاي موجود در صورت وجود اشکالات در اعلام نمرات و يا اصلاح نمرات دانشجويان
?- گفتگو و تبادل نظردر ارتباط با ترم تابستانه آندسته از دانشجويان که يکبار درس مربوطه را داشته اند
?- ذکرنکاتي چند در ارتباط با دروس شناور مقطع مربوطه (دانشجويان ورودي سال ??)
?- گفتگو ، تبادل نظر در ارتباط با نمرات ارسالي از گروه قلب و عروق و مسئول محترم درس مربوطه
درنهايت اين جلسه درساعت ?:?? پايان يافت .
مرحله دوم مقطع کارآموزي: با حضور کارشناسان مقطع مربوطه ، رئيس محترم اداره آموزش ، کارشناس پايش نمرات ، واحد ارزيابي واعتبار بخشي پزشکي عمومي
ازساعت ?:?? صبح به کار خود ادامه داد در اين جلسه:
?- تاکيد بر رعايت قوانين ،مقررات و آيين نامه ها در ارتباط با نمرات دانشجويان
?- رعايت مصوبات ونکات مرتبط در شيوه نامه و فرآيند هاي موجود در صورت وجود اشکالات در اعلام نمرات و يا اصلاح نمرات دانشجويان
?-بررسي ، گفتگو ، تبادل نظر و صدور دستور کار در ارتباط با تعدادي از ليست هاي نمرات دانشجويان که خارج از شيوه نامه ، فرآيند و مصوبات مربوطه ارسال گرديده اند
?-ذکر تک تک نام دانشجويان و بدنبال آن بحث ، گفتگو و بررسي دقيق دلايل متعدد که موجب ايجاد چالش هايي در روند ثبت نمرات گرديده اند
?-تاکيد بر انطباق کامل ليست هاي موجود در اجرا ي چرخش دانشجويان مقطع کارآموزي در بخش هاي باليني مراکز تابعه
در نهايت اين جلسه در ساعت ??:?پايان يافت
مرحله سوم مقطع کارورزي: با حضور کارشناس مقطع مربوطه ، رئيس محترم اداره آموزش ، کارشناس پايش نمرات ، واحد ارزيابي واعتبار بخشي پزشکي عمومي
ازساعت ??:?? صبح به کار خود ادامه داد در اين جلسه:
?- تاکيد بر رعايت قوانين ،مقررات و آيين نامه ها در ارتباط با نمرات دانشجويان
?- رعايت مصوبات ونکات مرتبط در شيوه نامه و فرآيند هاي موجود در صورت وجود اشکالات در اعلام نمرات و يا اصلاح نمرات دانشجويان
?- گفتگو و تبادل نظر در ارتباط با وصعيت تحصيلي و ارسال سوابق دانشجويان ورودي سال ?? به مقطع کارورزي
?-بررسي تک تک دانشجويان از ليست نمرات ارسالي گروههاي آموزشي که به دلايل متعدد موجب ايجادچالش در روند ثبت نمرات گرديده اند
?-فراخوان کليه دانشجويان در ارتباط با اعلام نمرات دروس که به هر دليل در سيستم ثبت نگرديده است به جهت پايش ، تکميل پرونده ،ايجاد نظم و تکريم ارباب رجوع
در نهايت اين جلسات در ساعت ??:?? پايان يافت
?-بررسي تک تک دانشجويان از ليست نمرات ارسالي گروههاي آموزشي که به دلايل متعدد موجب ايجادچالش در روند ثبت نمرات گرديده اند
?-فراخوان کليه دانشجويان در ارتباط با اعلام نمرات دروس که به هر دليل در سيستم ثبت نگرديده است به جهت پايش ، تکميل پرونده ،ايجاد نظم و تکريم ارباب رجوع
در نهايت اين جلسات در ساعت ??:?? پايان يافت
: