دوردوم جلسات معاون آموزشي پزشکي عمومي
313695.mp3
دوردوم جلسات معاون آموزشي پزشکي عمومي
ادامه دور دوم جلسات ادواري معاون محترم آموزشي پزشکي عمومي روز دوم از ساعت ?:?? صبح آغاز گرديد
اين جلسات به ترتيب با کارشناسان مقاطع( علوم پايه پرشکي ، مقدمات باليني ، کارآموزي ، کارورزي، فارع التحصيلي )
و با حضور رئيس اداره آموزش ، واحد ارزيابي و اعتباربخشي پزشکي عمومي
اين جلسات به ترتيب با کارشناسان مقاطع( علوم پايه پرشکي ، مقدمات باليني ، کارآموزي ، کارورزي، فارع التحصيلي )
و با حضور رئيس اداره آموزش ، واحد ارزيابي و اعتباربخشي پزشکي عمومي
درپنج مرحله بصورت تمام وفت بدون هيچ گونه وقفه اي لغايت ساعت ??:?? دقيفه ادامه يافت
در اين جلسات : گرارشات ، مصوبات ، چالش ها ،پيشنهادات ، انتقادات و ... به منظور :
?-تکريم ارباب رجوع
?-پيشبرد اهداف آموزشي
?-دستيابي به سطح مطلوب در واحد ارزيابي و اعتبار بخشي
در هر يک از مقاطع مورد بحث ، گفتگو ،تبادل نظر و درنهايت صدور مصوبات قرارگرفت.
مرحله اول مقطع علوم پايه پزشکي:از ساعت ?:?? آغاز گرديد در اين جلسه :
?- تاکيد بر رعايت قوانين ، مقررات ، آيين نامه ها و مصوبات جلسا ت درارتباط با تک به تک دانشجويان
?-تاکيد برانجام مرجله اول ( تهيه فرآيند و شيوه نامه) با تدوين و تاييد واحد ارزيابي و اعتبار بحشي تحت نطر معاون محترم آموزشي در اجرا ي هر يک از قوانين و مقررات و ... که در جهت پيشبرد اهداف آن مقطع مي باشد.
?-تاکيد بر تهيه اطلاعيه در خصوص هر آنچه که براي اطلاع رساني دانشجويان ضرورت دارد توسط مقطع مربوطه پس از تاييد رئيس اداره آموزش براي بارگذاري بر روي سايت معاونت
?-تاکيد بر ارسال گزارشات کامل و دقيق بر اساس صورتجلسه ارسالي در موعدمقرردر ارتباط با آندسته از دانشجويان که در کميته پايش پيشرفت تحصيلي ورود داشته اند همچنين معرفي آندسته از دانشجويان که با توجه به شرايط لازم است در کميته پايش پيشرفت تحصيلي دانشجويان مطرح گردند
?-طرح دومورد خاص از مشکلات دانشجويان و دريافت دستورات لازم
?- ضرورت رعايت شرط معرفي و شرکت دانشجويان در آزمون جامع علوم پايه مبني بر اتمام واحدها ي علوم پايه ( پاس نمودن واحدها ) توسط تک تک دانشجويان (از موارد طرح در جلسه آتي معاونت آموزشي ستاد دانشگاه ) در حال حاضر کمافي السابق اطلاع رساني به دانشچويان واجرا در ارتباط با دانشجويان ورودي ??
?-تاکيد بر مصوبات گذشته جلسات در خصوص بررسي ، پيگيري و تکميل نمرات دانشجويان با رعايت فرآيند و شيوه نامه مربوطه
?- تاکيد بررعايت قوانين و مفررات دريافت حداقل و حداکثر واحد هاي درسي توسط دانشجويان
?-تهيه اطلاعيه توسط مسئول مقطع مبني بر پاس نمودن کليه واحدهاي مقطع شرط شرکت در آزمون جامع
??- ذکرنکاتي چند در ارتباط با دروس شناور مقطع مربوطه (دانشجويان ورودي سال ??)
مرحله دوم مقطع مقدمات باليني ( فيزيوپاتولوژي ) :از ساعت ?:?? آغاز گرديد در اين جلسه :
?- تاکيد بر رعايت قوانين ، مقررات ، آيين نامه ها و مصوبات جلسا ت درارتباط با تک به تک دانشجويان
?-تاکيد برانجام مرجله اول ( تهيه فرآيند و شيوه نامه) با تدوين و تاييد واحد ارزيابي و اعتبار بحشي تحت نطر معاون محترم آموزشي در اجرا ي هر يک از قوانين و مقررات و ... که در جهت پيشبرد اهداف آن مقطع مي باشد.
?-تاکيد بر تهيه اطلاعيه در خصوص هر آنچه که براي اطلاع رساني دانشجويان ضرورت دارد توسط مقطع مربوطه پس از تاييد رئيس اداره آموزش براي بارگذاري بر روي سايت معاونت
?-تاکيد بر ارسال گزارشات کامل و دقيق بر اساس صورتجلسه ارسالي در موعدمقرردر ارتباط با آندسته از دانشجويان که در کميته پايش پيشرفت تحصيلي ورود داشته اند همچنين معرفي آندسته از دانشجويان که با توجه به شرايط لازم است در کميته پايش پيشرفت تحصيلي دانشجويان مطرح گردند
?-ضرورت رعايت شرط معرفي و شرکت دانشجويان در آزمون جامع مبني بر اتمام واحدها ( پاس نمودن واحدها ) توسط تک تک دانشجويان (از موارد طرح در جلسه آتي معاونت آموزشي ستاد دانشگاه ) در حال حاضر کمافي السابق اطلاع رساني به دانشچويان واجرا در ارتباط با دانشجويان ورودي ??و دانشجويان ورودي ?? که واحدها را کامل پاس ننموده اند.
?-تاکيدبر آنکه دانشجوياني که در بخش حاضر هستند نبايدهيچگونه مشکلي در ارتباط با نقص واحدهاي پيشين داشته باشند در غير اينصورت بازگشت به مقطع قبل را خواهند داشت اين مصوبه توسط نمايندگان( با بيان يکماه فرصت )به دانشجويان ابلاغ گردد.
?-تاکيد بر مصوبات گذشته جلسات در خصوص بررسي ، پيگيري و تکميل نمرات دانشجويان با رعايت فرآيند و شيوه نامه مربوطه و رصد ثبت نمرات درسيستم سماء
?- اقداماتي در ارتباط با تبديل نمرات در سيستم سماء
?-تکريم ارباب رجوع
?-پيشبرد اهداف آموزشي
?-دستيابي به سطح مطلوب در واحد ارزيابي و اعتبار بخشي
در هر يک از مقاطع مورد بحث ، گفتگو ،تبادل نظر و درنهايت صدور مصوبات قرارگرفت.
مرحله اول مقطع علوم پايه پزشکي:از ساعت ?:?? آغاز گرديد در اين جلسه :
?- تاکيد بر رعايت قوانين ، مقررات ، آيين نامه ها و مصوبات جلسا ت درارتباط با تک به تک دانشجويان
?-تاکيد برانجام مرجله اول ( تهيه فرآيند و شيوه نامه) با تدوين و تاييد واحد ارزيابي و اعتبار بحشي تحت نطر معاون محترم آموزشي در اجرا ي هر يک از قوانين و مقررات و ... که در جهت پيشبرد اهداف آن مقطع مي باشد.
?-تاکيد بر تهيه اطلاعيه در خصوص هر آنچه که براي اطلاع رساني دانشجويان ضرورت دارد توسط مقطع مربوطه پس از تاييد رئيس اداره آموزش براي بارگذاري بر روي سايت معاونت
?-تاکيد بر ارسال گزارشات کامل و دقيق بر اساس صورتجلسه ارسالي در موعدمقرردر ارتباط با آندسته از دانشجويان که در کميته پايش پيشرفت تحصيلي ورود داشته اند همچنين معرفي آندسته از دانشجويان که با توجه به شرايط لازم است در کميته پايش پيشرفت تحصيلي دانشجويان مطرح گردند
?-طرح دومورد خاص از مشکلات دانشجويان و دريافت دستورات لازم
?- ضرورت رعايت شرط معرفي و شرکت دانشجويان در آزمون جامع علوم پايه مبني بر اتمام واحدها ي علوم پايه ( پاس نمودن واحدها ) توسط تک تک دانشجويان (از موارد طرح در جلسه آتي معاونت آموزشي ستاد دانشگاه ) در حال حاضر کمافي السابق اطلاع رساني به دانشچويان واجرا در ارتباط با دانشجويان ورودي ??
?-تاکيد بر مصوبات گذشته جلسات در خصوص بررسي ، پيگيري و تکميل نمرات دانشجويان با رعايت فرآيند و شيوه نامه مربوطه
?- تاکيد بررعايت قوانين و مفررات دريافت حداقل و حداکثر واحد هاي درسي توسط دانشجويان
?-تهيه اطلاعيه توسط مسئول مقطع مبني بر پاس نمودن کليه واحدهاي مقطع شرط شرکت در آزمون جامع
??- ذکرنکاتي چند در ارتباط با دروس شناور مقطع مربوطه (دانشجويان ورودي سال ??)
در نهايت اين جلسه درساعت ?:?? پايان يافت .
مرحله دوم مقطع مقدمات باليني ( فيزيوپاتولوژي ) :از ساعت ?:?? آغاز گرديد در اين جلسه :
?- تاکيد بر رعايت قوانين ، مقررات ، آيين نامه ها و مصوبات جلسا ت درارتباط با تک به تک دانشجويان
?-تاکيد برانجام مرجله اول ( تهيه فرآيند و شيوه نامه) با تدوين و تاييد واحد ارزيابي و اعتبار بحشي تحت نطر معاون محترم آموزشي در اجرا ي هر يک از قوانين و مقررات و ... که در جهت پيشبرد اهداف آن مقطع مي باشد.
?-تاکيد بر تهيه اطلاعيه در خصوص هر آنچه که براي اطلاع رساني دانشجويان ضرورت دارد توسط مقطع مربوطه پس از تاييد رئيس اداره آموزش براي بارگذاري بر روي سايت معاونت
?-تاکيد بر ارسال گزارشات کامل و دقيق بر اساس صورتجلسه ارسالي در موعدمقرردر ارتباط با آندسته از دانشجويان که در کميته پايش پيشرفت تحصيلي ورود داشته اند همچنين معرفي آندسته از دانشجويان که با توجه به شرايط لازم است در کميته پايش پيشرفت تحصيلي دانشجويان مطرح گردند
?-ضرورت رعايت شرط معرفي و شرکت دانشجويان در آزمون جامع مبني بر اتمام واحدها ( پاس نمودن واحدها ) توسط تک تک دانشجويان (از موارد طرح در جلسه آتي معاونت آموزشي ستاد دانشگاه ) در حال حاضر کمافي السابق اطلاع رساني به دانشچويان واجرا در ارتباط با دانشجويان ورودي ??و دانشجويان ورودي ?? که واحدها را کامل پاس ننموده اند.
?-تاکيدبر آنکه دانشجوياني که در بخش حاضر هستند نبايدهيچگونه مشکلي در ارتباط با نقص واحدهاي پيشين داشته باشند در غير اينصورت بازگشت به مقطع قبل را خواهند داشت اين مصوبه توسط نمايندگان( با بيان يکماه فرصت )به دانشجويان ابلاغ گردد.
?-تاکيد بر مصوبات گذشته جلسات در خصوص بررسي ، پيگيري و تکميل نمرات دانشجويان با رعايت فرآيند و شيوه نامه مربوطه و رصد ثبت نمرات درسيستم سماء
?- اقداماتي در ارتباط با تبديل نمرات در سيستم سماء
درنهايت اين جلسه درساعت ?:?? با کارشناسان مقطع مربوطه پايان يافت و از ساعت ?:?? يک جلسه هم انديشي با حضور نماينده محترم گروه جراحي عمومي جناب آقاي دکتر علي طيبي در خصوص مهارتهاي باليني (درس سميولوژي) جهت گزارش ، تبادل نظر و در نهايت تدوين و تاييدبرنامه هاي تهيه شده برگزار و تا ساعت ??:?? ادامه يافت همچنين مقرر گرديد ابلاغيه ايشان صادر و جلساتي در خصوص پيشنهادات و برنامه هاي آتي برگزارگردد شايان ذکر است در خصوص درس مربوطه و بر اساس طرح پژوهش در آموزش که توسط ايشان و تيم همراه برنامه ريزي گرديده است نيز تصميماتي اتخاذ گردد
مرحله سوم مقطع کارآموزي :از ساعت ??:?? آغاز گرديد در اين جلسه :
?- تاکيد بر رعايت قوانين ، مقررات ، آيين نامه ها و مصوبات جلسا ت درارتباط با تک به تک دانشجويان
?-تاکيد برانجام مرجله اول ( تهيه فرآيند و شيوه نامه) با تدوين و تاييد واحد ارزيابي و اعتبار بحشي تحت نطر معاون محترم آموزشي در اجرا ي هر يک از قوانين و مقررات و ... که در جهت پيشبرد اهداف آن مقطع مي باشد.
?-تاکيد بر تهيه اطلاعيه در خصوص هر آنچه که براي اطلاع رساني دانشجويان ضرورت دارد توسط مقطع مربوطه پس از تاييد رئيس اداره آموزش براي بارگذاري بر روي سايت معاونت
?-تاکيد بر ارسال گزارشات کامل و دقيق بر اساس صورتجلسه ارسالي در موعدمقرردر ارتباط با آندسته از دانشجويان که در کميته پايش پيشرفت تحصيلي ورود داشته اند همچنين معرفي آندسته از دانشجويان که با توجه به شرايط لازم است در کميته پايش پيشرفت تحصيلي دانشجويان مطرح گردند
?-تاکيدبر آنکه دانشجوياني که در بخش حاضر هستند نبايدهيچگونه مشکلي در ارتباط با نقص واحدهاي پيشين و نمرات در پرونده خود داشته باشند در غير اينصورت بازگشت به مقطع قبل را خواهند داشت اين مصوبه توسط نمايندگان( با بيان يکماه فرصت )به دانشجويان ابلاغ گردد.
?- تاکيد بر رعايت قوانين ، مقررات ، آيين نامه ها و مصوبات جلسا ت درارتباط با تک به تک دانشجويان
?-تاکيد برانجام مرجله اول ( تهيه فرآيند و شيوه نامه) با تدوين و تاييد واحد ارزيابي و اعتبار بحشي تحت نطر معاون محترم آموزشي در اجرا ي هر يک از قوانين و مقررات و ... که در جهت پيشبرد اهداف آن مقطع مي باشد.
?-تاکيد بر تهيه اطلاعيه در خصوص هر آنچه که براي اطلاع رساني دانشجويان ضرورت دارد توسط مقطع مربوطه پس از تاييد رئيس اداره آموزش براي بارگذاري بر روي سايت معاونت
?-تاکيد بر ارسال گزارشات کامل و دقيق بر اساس صورتجلسه ارسالي در موعدمقرردر ارتباط با آندسته از دانشجويان که در کميته پايش پيشرفت تحصيلي ورود داشته اند همچنين معرفي آندسته از دانشجويان که با توجه به شرايط لازم است در کميته پايش پيشرفت تحصيلي دانشجويان مطرح گردند
?-تاکيدبر آنکه دانشجوياني که در بخش حاضر هستند نبايدهيچگونه مشکلي در ارتباط با نقص واحدهاي پيشين و نمرات در پرونده خود داشته باشند در غير اينصورت بازگشت به مقطع قبل را خواهند داشت اين مصوبه توسط نمايندگان( با بيان يکماه فرصت )به دانشجويان ابلاغ گردد.
?- ضرورت رعايت شرط معرفي و شرکت دانشجويان در آزمون جامع (بند ? )
?-تاکيد بر مصوبات گذشته جلسات در خصوص بررسي ، پيگيري و تکميل نمرات دانشجويان با رعايت فرآيند و شيوه نامه مربوطه و رصد ثبت نمرات درسيستم سماء
همچنين علاوه بر کارشناسان مقاطع پيگيري نمرات نيز توسط تک تک دانشجويان با بررسي ليست نمرات شخصي خود
?- تاکيد بر به حداقل رساندن ميزان عدم تطابق نمرات با ليست اصلي ( عدم ايرادات و اشکال در معرفينامه ها )
?- تاکيدبر تکميل و تحويل پرونده به همراه برگه تسويه حساب آندسته از دانشجويان (ورودي ?? ) که شرايط ورود به مقطع بعدي را دارا هستند
همچنين علاوه بر کارشناسان مقاطع پيگيري نمرات نيز توسط تک تک دانشجويان با بررسي ليست نمرات شخصي خود
?- تاکيد بر به حداقل رساندن ميزان عدم تطابق نمرات با ليست اصلي ( عدم ايرادات و اشکال در معرفينامه ها )
?- تاکيدبر تکميل و تحويل پرونده به همراه برگه تسويه حساب آندسته از دانشجويان (ورودي ?? ) که شرايط ورود به مقطع بعدي را دارا هستند
درنهايت اين جلسه درساعت ??:??پايان يافت .
مرحله چهارم مقطع کارورزي:از ساعت ??:?? آغاز گرديد در اين جلسه :
?- تاکيد بر رعايت قوانين ، مقررات ، آيين نامه ها و مصوبات جلسا ت درارتباط با تک به تک دانشجويان
?-تاکيد برانجام مرجله اول ( تهيه فرآيند و شيوه نامه) با تدوين و تاييد واحد ارزيابي و اعتبار بحشي تحت نطر معاون محترم آموزشي در اجرا ي هر يک از قوانين و مقررات و ... که در جهت پيشبرد اهداف آن مقطع مي باشد.
?-تاکيد بر تهيه اطلاعيه در خصوص هر آنچه که براي اطلاع رساني دانشجويان ضرورت دارد توسط مقطع مربوطه پس از تاييد رئيس اداره آموزش براي بارگذاري بر روي سايت معاونت
?-تاکيد بر ارسال گزارشات کامل و دقيق بر اساس صورتجلسه ارسالي در موعدمقرردر ارتباط با آندسته از دانشجويان که در کميته پايش پيشرفت تحصيلي ورود داشته اند همچنين معرفي آندسته از دانشجويان که با توجه به شرايط لازم است در کميته پايش پيشرفت تحصيلي دانشجويان مطرح گردند
?-تاکيدبر آنکه دانشجوياني که در بخش حاضر هستند نبايدهيچگونه مشکلي در ارتباط با نقص واحدهاي پيشين و نمرات در پرونده خود داشته باشند در غير اينصورت بازگشت به مقطع قبل را خواهند داشت اين مصوبه توسط نمايندگان( با بيان يکماه فرصت )به دانشجويان ابلاغ گردد.
?-تاکيد برانجام مرجله اول ( تهيه فرآيند و شيوه نامه) با تدوين و تاييد واحد ارزيابي و اعتبار بحشي تحت نطر معاون محترم آموزشي در اجرا ي هر يک از قوانين و مقررات و ... که در جهت پيشبرد اهداف آن مقطع مي باشد.
?-تاکيد بر تهيه اطلاعيه در خصوص هر آنچه که براي اطلاع رساني دانشجويان ضرورت دارد توسط مقطع مربوطه پس از تاييد رئيس اداره آموزش براي بارگذاري بر روي سايت معاونت
?-تاکيد بر ارسال گزارشات کامل و دقيق بر اساس صورتجلسه ارسالي در موعدمقرردر ارتباط با آندسته از دانشجويان که در کميته پايش پيشرفت تحصيلي ورود داشته اند همچنين معرفي آندسته از دانشجويان که با توجه به شرايط لازم است در کميته پايش پيشرفت تحصيلي دانشجويان مطرح گردند
?-تاکيدبر آنکه دانشجوياني که در بخش حاضر هستند نبايدهيچگونه مشکلي در ارتباط با نقص واحدهاي پيشين و نمرات در پرونده خود داشته باشند در غير اينصورت بازگشت به مقطع قبل را خواهند داشت اين مصوبه توسط نمايندگان( با بيان يکماه فرصت )به دانشجويان ابلاغ گردد.
?- ضرورت رعايت شرط معرفي و شرکت دانشجويان در آزمون جامع (بند ? )
?-تاکيد بر داشتن دانشجويان بر کارت شناسايي ( اتبکت ) در هنگام ورود به بحش هاي باليني به جهت ارزيابي و اعتباربخشي ، رتبه بندي و جلوگيري ازهرگونه کارشکني و يا ايجاد چالش درانجام وظيفه و همچنين احتمال تخلفات در اين خصوص ( دانشجويان بايد در هنگام ورودبه بخش کليه قوانين ومقررات پوشش و رفتار حرفه اي را رعايت نموده باشند )
?- تاکيد بر به حداقل رساندن ميزان عدم تطابق نمرات با ليست اصلي ( عدم ايرادات و اشکال احتمالي در معرفينامه ها )
?-تاکيد بر داشتن دانشجويان بر کارت شناسايي ( اتبکت ) در هنگام ورود به بحش هاي باليني به جهت ارزيابي و اعتباربخشي ، رتبه بندي و جلوگيري ازهرگونه کارشکني و يا ايجاد چالش درانجام وظيفه و همچنين احتمال تخلفات در اين خصوص ( دانشجويان بايد در هنگام ورودبه بخش کليه قوانين ومقررات پوشش و رفتار حرفه اي را رعايت نموده باشند )
?- تاکيد بر به حداقل رساندن ميزان عدم تطابق نمرات با ليست اصلي ( عدم ايرادات و اشکال احتمالي در معرفينامه ها )
?-تاکيد بر تحويل پرونده دانشجويان ورودي سال ?? به مقطع کارورزي توسط کارشناس مقطع فارغ التحصيلي
??-مجددا تاکيد گرديد پرونده تکميل شده به همراه برگه تسويه حساب دانشجويان ورودي ?? که حائز شراط ورود به مفطع کارورزي هستندتوسط کارشاس مربوطه در اسرع وقت تحويل گردد.
??- مقرر گرديد جهت همکاري با مرکز آزمون دانشکده در اتباط با آزمون هاي صلاحيت باليني اعزام نيرو انساني جهت همکاري در زمينه بيمارنما از مقطع مربوطه کارورزي فقط معرفي گردد.
در نهايت اين جلسه در ساعت ??:?? پايان يافت
??-مجددا تاکيد گرديد پرونده تکميل شده به همراه برگه تسويه حساب دانشجويان ورودي ?? که حائز شراط ورود به مفطع کارورزي هستندتوسط کارشاس مربوطه در اسرع وقت تحويل گردد.
??- مقرر گرديد جهت همکاري با مرکز آزمون دانشکده در اتباط با آزمون هاي صلاحيت باليني اعزام نيرو انساني جهت همکاري در زمينه بيمارنما از مقطع مربوطه کارورزي فقط معرفي گردد.
در نهايت اين جلسه در ساعت ??:?? پايان يافت
: